גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.zetov.info/
הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל ניו אורלינס בתל אביב 2020 - בוגי ווגי רקדנים

ארכיון תאריך: 20 יוני 2020

משך: שעה ורבע

בוגי ווגי רקדנים - תכנית לילדים עם סילבן זינג, דייויד ורייצ'ל הרמלין (ברלין/ שוויץ)

הנחייה בעברית
דייויד הוא מתופף אבל גם זמר וגם רקדן מעולה. אחותו רייצ'ל גם היא זמרת ורקדנית. שניהם הם כוכבי ה"סווינג דאנס אורקסטרה". סילבן הוא "אשף הבוגי-ווגי".

בתכנית מיוחדת וחד-פעמית זו נצלול לתקופת הסווינג המוקדמת אשר הבוגי ווגי הוא ענף קטן בתוך האילן העצום של המוסיקה של סוף שנות העשרים – תחילת שנות השלושים. נעמוד על ההקשרים שבין מקצבי הבוגי ווגי שהושפעו מהבלוז והסווינג והיוו את הבסיס לרוק-אנ-רול. הרכב של שלישייה מסוג כזה, כאשר חבריה הם גם נגנים, גם זמרים וגם רקדנים מעולים – יכול לתת אפשרויות ביטוי במגוון אפשרויות.

בהנחייתה של זמרת המצו סופרן, לימור אילן. בוגרת האקדמיה למוסיקה בתל-אביב ובעלת תואר אמן ממאנס קולג' בניו יורק. הייתה חברה באופרה סטודיו של האופרה הישראלית.

בצד עבודתה כסולנית באופרה היא גם "אחראית תחום החינוך". לימור כותבת ומנחה הרצאות בתחום האופרה לילדים ולמבוגרים כאחד.

בהשתתפות:
לימור אילן כתיבה והנחייה
Silvan Zingg פסנתר (שוויץ)
Rachel Hermlin שירה וסטפס (ברלין)
David Hermlin שירה וסטפס (ברלין)

Special Kids Show - Boogie Woogie Dancers with Silvan Zingg and Rachel & David Hermlin (Switzerland/Berlin)

David plays the drums but is also an excellent dancer. His sister Rachel is also a dancer but also sings. Both are the stars of the Swing Dance Orchestra, and for this show only, they will pair up with the great Silvan Zingg.

Hosting the show in Hebrew will be vocalist Limor Ilan, who sings for the Israeli Opera, and has studied extensively in Israel and New York. Together, we will dive into the early days of swing, when Boogie-woogie was just a small offshoot of the great tree of Jazz. We will see how the rhythms of Boogie-woogie made their way into Rock’n’Roll. Between Silvan, Rachel, David and Limor, all of them can express themselves in so many different modes: from singing to dancing to playing.

Featuring:
Limor Ilan Host
Silvan Zingg Piano
Rachel Hermlin Vocals & Steps (Berlin)
David Hermlin Vocals & Steps (Berlin)

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter